Ønsker du å holde et arrangement på Bydelshuset?

Ganddal Bydelshus SA dekker mange slags behov, helt fra småbarnsalder til pensjonisttilværelse.

Vi har selskapsservering og lokaler til de fleste anledninger. Alt fra små møter, bryllupsarrangementer eller store firmafester. Storsalen vår "Lunde" har en stor scene som kan benyttes.

Vi kan tilby en bred og spennende meny. Maten er laget av våre kokker og er basert på ferske råvarer.

Fleksibilitet kjennetegner oss! og vi kan være behjelpelig med å sette sammen et arrangement etter deres ønsker.


Kurs, konferansere og møter

Våre lokaler er svært fleksible. vi kan ta imot inntil 220 deltakere i "Lunde".

"Lunde" er utformet slik at den også enkelt gjøres tjenlig for mindre grupper.

Vårt lokale "Kvål" i underetasjen kan ta inntil 50 deltakere.

Utleie priser til Kurs, Konferanser og Møterom 2017

Husleie man - tors.

Skjæveland

40 pers.

kr. 1500,-

Vagle

15 pers.

kr. 1000,-

Sørbø

15 pers.

kr. 1000,-

Aase

40 pers.

kr. 1250,-

Kvål

50 pers.

kr. 1500,-

Lunde

220 pers.

kr. 3000,-

Husleie fre. lør. søn.

Skjæveland

40 pers.

kr. 3000,-

Vagle

15 pers.

kr. 1500,-

Sørbø

15 pers.

kr. 1500,-

Aase

40 pers.

kr. 2500,-

Kvål

50 pers.

kr. 3000,-

Lunde

220 pers.

kr. 6000,-

Maks antall personer i de forskjellige lokalene, varierer etter ønsket oppsett. Dere står fritt til å velge om dere vil leie med rigging/rydding eller ikke.

Utvask er inkludert i leieprisen.

Utstyr:

Vi har projektor til låns.

Lydanlegg ferdig rigget fra kr. 1500,- 

Arrangementspakker med servering

Nedenfor har vi satt sammen standardpakker for noen av våre vanligste arrangementer.

For å gjøre det enklest mulig for våre gjester, baserer vi alle våre selskaper med mat fra vært eget kjøkken, tilberedt av være dyktige kokker og servert av våre hyggelige servitører.

Dersom dere ønsker andre løsninger er vi behjelpelig med det. Ta kontakt med daglig leder for nærmere informasjon.

Det kan lastes ned en mer detaljert oversikt over de forskjellige menyene og tjenestene i lenkene under.


Bryllup og Jubileer med 3 retters meny

Vår kuvertpris inkluderer

  • Leie av lokalet
  • Dekking av bordene med servise, duker, telys og servietter
  • Forrett
  • Hovedrett, 2 serveringer
  • Dessert med kaffe og te
  • Vann på bordene, Kaffe og te til kake bord
  • Husets Kokk, Servitører og Hovmester
  • Rydding og utvask

Blomster og dekorering utover standard oppdekking, står dere som gjester for selv, slik at deres preg blir satt på arrangementet.

1/2 pris for barn mellom 4 -12 år. Barn under 4 år er gratis.

For arrangementer i denne kategorien med mindre enn 60 gjester tilkommer det et pristillegg på kr. 100,- pr. kuvert. 

 

Julebord

Våre kuvertpris inkluderer:

  • Leie av lokale
  • Bugnende julematbuffet med dessert
  • Dekking av bordene med servise, duker, telys, servietter og blomster til bordene
  • Vann på bordene, kaffe og te til dessert
  • Husets Kokk, Servitører og Hovmester
  • Rydding og utvask av lokalet

Dersom ønskelig, kan vi stille med bar.

For arrangementer i denne kategorien med mindre enn 60 gjester, tilkommer det et pristillegg på kr. 100,- pr. kuvert.

 

Konfirmasjon med Koldtbord / 2-retters meny

Vår kuvertpris inkluderer

  • Leie av lokale
  • Dekking av bordene med servise, duker, telys og servietter
  • Koldtbord / eller 2 retters meny med 2 x servering av hovedrett
  • Dessert med kaffe og te, vann på bordene
  • Husets Kokk, Servitører og Hovmester
  • Rydding og utvask av lokalet

Blomster og dekorering utover standard oppdekking, står dere som gjester for, slik at deres preg blir satt på arrangementet

1/2 pris for barn mellom 4 - 12 år. Barn under 4 år er gratis.

Ønskes det å ha kaffe og kakebord med medbragte kaker her på huset, kan vi ordne med det for kr. 45,- pr.pers. dette inkluderer kaffe og te til kakebordet, samt at våre servitører lager i stand kake bordet, samt rydding etterpå.


Barnedåp

Dere er velkommen til å feire barnedåp hos oss. Til denne typen arrangement kan vi tilby f.eks. Smørbrød/Snitter, Koldtbord og Tapas.

Vi er selvfølgelig behjelpelig med oppdekking. Ta kontakt med daglig leder for tilrettelegging og informasjon.

Pris på forespørsel


Minnesamvær

Vi kan også tilby tilrettelegging av minnesamvær i forbindelse med begravelse. Til slike arrangementer anbefaler vi Smørbrød/snitter og vi er selvsagt behjelpelig med oppdekking.

Ta kontakt med daglig leder for tilrettelegging og informasjon.

Pris på forespørsel


Utleie til Lag og Foreninger

Ønsker du å leie lokaler kan vi tilby dette til ditt Lag eller Forening. Det er mulighet for å tegne medlemskap i Ganddal Bydelshus SA.

Medlemmer oppnår spesielt fordelaktige priser.

Ta kontakt med daglig leder for nærmere informasjon.

 

 

 

Kontaktinformasjon

Mail til daglig Leder Odd Arne Malmin:

leder(at)ganddal-bydelshus.no

Telefon: 915 31 427
Kontortid: man - fred. kl. 09:00 - 16:00


De siste oppdateringene får du alltid på 
Facebook siden vår

 

Besøksadresse: 
Olsokveien 1
4322 Sandnes

Postadresse:
Postboks 3037
4392 Sandnes

Org. nr: 971337370